THE SECRET

Sunday, March 25, 2007

Wat heb ik verdiend?

Het is duidelijk dat ik iets verdien met netwerkmarketing en met google adsense, maar of het nu echt al de moeite waard is kan ik nog niet zeggen. Mijn administratie loopt een beetje achter. Voor 1 april moet mijn BTW-opgave de deur uit en ook de inkomstenbelasting. Dus voor de volgende week is er minstens een paar dagen nodig om alles op orde te krijgen. Ik vind het overigens mooi dat ik niet precies weet hoeveel ik verdien. Het feit dat ik het niet weet riekt toch wel naar véél. Mijn inkomsten besteed ik overigens voornamelijk weer aan investeringen, behalve het reisje naar Marokko dan. Dat heb ik van mijn extra inkomsten gedaan.
Ik doe nu ruim een jaar aan netwerkmarketing en een half jaar aan Google Adsense.

Na 4-5 maanden kreeg ik mijn eerste betaling van Google Adsense binnen. Dat was 110 euro. Deze maand komt er weer een betaling. Het is nu gemiddeld 60-70 euro per maand.

De mooie verhalen die je leest over het eerste jaar 50.000 euro bij netwerkmarketing gaan zeker voor mij niet op. Ik denk ook dat men daar mee moet stoppen om dat te vertellen. Ik moet ook vertellen dat ik netwerkmarketing niet bedreven heb op de manier die mij verteld is. Ik hou niet van monkey see monkey do. Ik heb ook niet de 7 tot 10 uur per week eraan besteed. Ik heb wél veel gelezen en geschreven. Het blijkt dat ik het leuker vind om te schrijven dan de straat op te gaan. Als je bekijkt dat ik het niet gedaan heb zoals het zou moeten, heb ik nog redelijk wat verdiend.

Ik heb geld verdiend met de verkoop van detox-voetenbaden. Aanvankelijk verkocht ik er ongeveer 1 per maand. eind 2006 leek het erop dat het storm zou gaan lopen en dacht ik dat 4 per maand de normale verkoop zou worden, maar het is weer teruggelopen tot 1 per maand. Zaak voor mij is te onderzoeken waar dat nou aan ligt.
Per voetenbad verdien ik 50 tot 100 euro (ligt eraan per hoeveel ik inkoop). Aan de andere producten verdien ik wel iets, maar niet veel. Ik heb wat benzinebesparende pillen verkocht en ik heb een bruiningshanddouche verkocht.

Ik heb acht mensen gesponsord, dat betekent geworven om vertegenwoordiger te zijn, dat heeft een paar honderd euro opgebracht.

Verder heb ik ook wat uit de verdiensten van mijn downline verdiend, dat is nog niet zo erg veel. Ik schat een tientje per maand.

De automatische inkomsten uit telefoon-en ADSL-diensten zijn bijna verwaarloosbaar. Ik krijg daar ook maar een kwart procent van. Er gaat wel 5 % naar goede doelen. Daar moet toch wat heen gegaan zijn. Begin april wordt bekend gemaakt hoeveel er het laatste half jaar naar de goede doelen is gegaan. Zie www.ga-nederland.blogspot.com

Soms vergeet ik het een beetje, maar vooral vanwege de goede doelen heb ik juist dit netwerkmarketingbedrijf, Global Affinity gekozen. Zie Mijn doel was 500 euro per maand verdienen. Dat heb ik een enkele maand wel gehaald, maar lang niet elke maand. Laat ik daar dit jaar toch nog maar eens voor gaan. Doel per augustus 2007: 500 euro per maand aan netwerkmarketing verdienen. En laten we Google Adsense dan 150 euro per maand doen.

No comments: