THE SECRET

Sunday, March 11, 2007

Vooral die van Omega, Chispa en Aquadetox zijn behoorlijk duurder

VRAAG:
Dus als ik het goed begrijp is Liefya en Global Affinity hetzelfde of in elk geval leveren jullie dezelfde detox voetenbaden. Ik kan jammer genoeg niet echt het verschil ontdekken tussen de verschillende merken, alleen qua prijs is er nogal verschil. Vooral die van Omega, Chispa en Aquadetox zijn behoorlijk duurder. Er moet dan toch ergens verschil in zitten? Zo, ja wat is dan het verschil (afgezien van het piepen) in werking, gebruiksgemak, levensduur en dergelijke.

ANTWOORD: (van mijn vriend Jan Blom)
Als je je beter in deze zaak wilt verdiepen, kan ik je alleen verwijzen naar het werk van de uitvinder van de medische electrolyse: Raymond Royal Rife. Op de detox-voetenbad.nl website staat deze link naar zijn werk: http://rifehealth.com/_wsn/page2.html

Over duurzaamheid van de apparaten valt nog weinig te zeggen, de hele industrie bestaat pas sinds een paar jaar. Het zal nog wel even duren voordat de consumentenbond zich over dit artikel buigt. Wat betreft gebruikersgemak heb ik bij de in Nederland verkrijgbare modellen maar weinig onderling verschil kunnen vinden.

Liefya is vertegenwoordiger voor Global Affinity in Nederland, de leverancier van de Bio-Energiser. Dit mailtje is van Jan, ik ben Liefya's partner. Toen zij een jaar geleden in de voetenbaden dook, heb ik wat research voor haar gedaan. Uit Rife's materiaal kwam naar voren dat een frequentie tussen 50 en 70 millivolt de beste resultaten moest geven. ALLE huidige detox voetenbaden leveren stroom binnen dat gebied. Net als jij heb ik een jaar geleden naarstig gezocht naar verschillen die de forse prijsverschillen kunnen rechtvaardigen. Uiteindelijk bleek de Bio-Energiser het goedkoopste complete systeem dat een electrisch en medisch certificaat heeft voor de EU.Ik hoop dat je hier een beetje wijzer van geworden bent.Met vriendelijke groet,

Jan Blom

No comments: