THE SECRET

Monday, August 14, 2006

Antwoorden

Goed, die vragen die men zich zou moeten stellen als je aan netwerkmarketing begint.
Van sommige van die vragen die ik me moet stellen, zijn de antwoorden wat betreft GA al duidelijk.

1. Product wordt door vertegenwoordiger besteld bij Global Affinity en door klant aan GA betaald/ Men hoeft niets van te voren te kopen en op te slaan.

2. Ik heb geen inkoopprijs. Want ik koop niet in. Van het voetenbad krijg ik 12 % van verkooppprijs, van benzine pillen 5 %. Upline krijgt een klein percentage. Van voetenbad gaat 4,5 % van verkoopprijs naar goede doel.Van benzinepillen 5 % (Ik weet niet vanwaar dit verschil--zal ik vragen) Ja ik zal vragen hoe de prijs is samengesteld.

3. Ik weet nog niet hoe de klant het kan controleren. Deze vraag is al aan het bedrijf gesteld. Ze zijn nu met de liefdadigheidsinstellingen bezig. Als er 1000 euro in de pot zit maken ze over aan de instellingen. Er zat na een half jaar 1000 euro in de pot. Wij wachten op cijfers. We houden onze vinger er op.

4. Percentage wat je krijgt van producten heb ik boven al verteld. Van de telefoondiensten en ADSL gaat maar een kwart % naar de (over 7 niveaus in je downline) vertegenwoordiger. Voor een manager 1 %. Op het achtste niveau 2 %. Dit is het zogenaamde residual income. Dat levert pas wat op na een hele tijd en voor de volhouders. (Staat tegenover dat je er niks meer voor hoeft te doen) Ik ben een stier en daar ga ik dus voor. (Ik kan je over een paar jaar pas vertellen, of het ook echt werkt--9000 euro per maand) GA kan ook nog failliet gaan, maar ik heb mijn inleggeld er in ieder geval al uit)

5 De organisatie zorgt voor reclamemateriaal wat we óf kunnen bestellen en betalen, óf zelf uit kunnen printen, testresultaten, als je er om vraagt. De eerste cursus is gratis. Cursussen zijn niet verplicht, kosten 10 of 15 euro een hele dag, exclusief lunch inclusief koffie/thee. Ik weet niet hoe vaak per jaar. GA is nog geen jaar bezig. Er is ook een website die door GA bijgehouden wordt--er is een nieuwe in de maak.

Verder weet ik dat GA een gok is, maar een kleine. Tenminste wat geld beterft. Ik besteed er wel tijd aan. Ik zit heel erg bovenin de organisatie. Als ik zo doorga (heb nu 5 mensen in mijn downline) ben ik over een paar maanden manager (12 mensen) en kan ik op een gegeven moment ook in aanmerking komen voor aandelen en in de adviesraad komen.

No comments: