THE SECRET

Thursday, July 15, 2010

Persoonlijkheid. Ben je GEK genoeg?

Netwerkmarketing gaat over zaken en relaties. Het beste wat je kunt doen om je met mogelijk nieuwe partners te verbinden is door je eigen persoonlijkheid tevoorschijn te laten komen. Als je veel successen gaat behalen, dan zal je persoonlijkheid je grootst mogelijke aanwinst zijn. Laat die persoonlijkheid zien en laat iedereen hem in zich opnemen. Vooral de gekke en wilde aspecten.

Je moet je ware persoonlijkheid tentoonspreiden om je te onderscheiden van de rest. En wat als je denkt dat delen van je persoonlijkheid niet zo goed zijn voor binding met zakenpartners? Doe dan aan persoonlijke groei. De meeste netwerkmarketingbedrijven geven daar cursussen in. Word meer dan je bent. Om meer te hebben moetje meer zijn.

En dan. Laat de mensen maar denken dat je gek bent. Het is niet belangrijk wat mensen over je denken. Er is misschien zelfs een verband met je druk maken over wat men van je denkt en niet succesvol kunnen worden.

Veel mensen denken dat gek zijn niet acceptabel is is in zaken. Ik denk dat eerder het tegendeel waar is. Hoe gekker je bent, zolang als je maar succesvol bent, hoe meer de legende om je heen groeit. Je persoonlijkheid heeft kuren en ongewone ervaringen maken je kracht uit. Jouw persoonlijke rariteit maakt je aatrekkelijker - voor de juiste mensen.

Veel mensen proberen zaken te doen zonder persoonlijkheid. Ze willen zichzelf niet voor gek zetten. Ze willen ook niemand van streek maken.

Grote Fout.

Hoe formeler en zakelijker je bent, hoe onpersoonlijker en hoe serieuzer je jezelf neemt- hoe saaier je bent. Je wordt zoals ieder ander. Dus waarom zou iemand jou uitkiezen om mee samen te werken?

Wat iemand anders over mij denkt is mijn zaak niet. Dat geldt voor iedereen. Je beste strategie is om je eigen spirit in je netwerkmarketing te injecteren. Hoe meer lol je hebt, hoe aantrekkelijker je zult worden!

No comments: