THE SECRET

Sunday, September 03, 2006

nieuwsbrief klanten Global Affinity sept 2006

Nieuwsbrief voor klanten van Global Affinity September 2006 no 1

U krijgt deze nieuwsbrief omdat u telefoonklant bent van Global Affinity, of omdat u een detox voetenbad hebt aangeschaft, bodywraps gebruikt ofwel u gebruikt de fuel savers.
Bio Energiser Detox Voetenbad
GA telefoon- ADSL-Mobiel
Fuel savers (Tabletten voor in de bezinetank voor zuinig rijden en een schonere motor en schoon milieu)


1.a Schoonmaken van het element van het detox voetenbad. . er is speciaal schoonmaakmiddel verkrijgbaar voor het element. Het middel werkt licht desinfecterend. Als je na gebruik het element met een borsteltje (babyfles borstel/tandenborstel) met het schoonmaakmiddel en het geheel daarna goed droogt, blijft het element erg lang bruikbaar, tot wel 60 voetenbaden toe. Als je het voetenbad alleen voor jezelf of je gezin gebruikt is borstelen met gewoon water voldoende. Als je extra desinfecterend wil hebben voor in je praktijk kun je schoonmaken in een oplossing van 75 % alcohol in gedestilleerd water. Misschien is het zo dat de levensduur van het element hier iets door wordt verkort.

1.b. Getuigenissen. Ik heb veel mondelinge getuigenissen gehad hoe goed het voetenbad werkt. Vooral bij huidproblemen werkt het snel en zichtbaar.

*Roos is na één voetenbad af van haar hardnekkige voetschimmel.
*Skander had last van wratten en van bultjes onder zijn oksel. Zijn wratten heeft hij door de huidarts weg laten branden. Voor de bultjes kreeg hij antibiotica mee. Nou gebruikt hij liever geen antibiotica.dus hij wou het met het voetenbad proberen. Door zijn drukke leven lukte het hem niet om hele kuur te doen. Hij heeft in een tijd van twee weken drie keer een detox voetenbad genomen. Daarna ging hij op vakantie voor twee weken. Zijn bultjes zijn nu verdwenen. Waarschijnlijk (denk ik dan) is het een combinatie van ontspanning en voetenbad geweest wat de bultjes heeft verdreven. Maar in ieder geval is Skander blij dat hij de medicijnen niet heeft hoeven nemen. Later heeft hij nog eens een voetenbad genomen, omdat hij geblesseerd was aan zijn kuit. En hij wilde snel weer kunnen voetballen. Hij voetbalt nu weer. Maar ja, of die blessure nu sneller overgegaan is door het voetenbad? Misschien wel.
*De meeste mensen voelen zich licht in het hoofd.als ze met hun voeten in het voetenbad zitten, zoiets als een heel lichte vorm van onder invloed zijn van een stickie. Ze worden er een beetje vrolijk van. Sommige mensen voelen een getintel in hun voeten, sommigen tot aan hun knieën en een enkele keer voelde iemand het tot in haar bovenbenen. Dit is niet vreemd, als je bedenkt dat je op infrarood foto’s kunt zien dat de bloedcirkulatie in je onderbenen behoorlijk toeneemt als je in het voetenbad zit.
*Ik zelf ga met mijn voeten in het voetenbad als ik me gestresst voel. Het werkt voor mij perfect. Na het voetenbad vind ik alles wat ik nog wilde doen niet meer belangrijk en ik ga lekker in mijn hangmat liggen kijken hoe het de wereld vergaat.
*Ik wil graag van meer mensen horen hoe het Detox voetenbad bevalt. Je kunt me mailen: Liefya@globalaffinity.net

1.c. Body wraps
De animo voor bodywraps is toegenomen. Als mensen positieve of negatieve ervaringen hiermee meemaken, wil je het dat doorgeven aan degene van wie je de wraps gekocht hebt?

2. GA telefoon
2.a GA Freedom. Misschien zijn er nog mensen die over willen schakelen van GA Standard (5 % naar goede doel) of GA Match tot 15 % naar goede doel) naar GA Freedom. Bij GA Freedom gaat er ook 5 % naar jouw zelf gekozen goed doel. Bij Freedom kun voor een maandbedrag van 4,99 euro’s avonds en in het weekend gratis bellen. Vraag om informatie bij degene die je bij GA heeft ingeschreven.
2.b. GA ADSL We zitten al lang op ADSL te wachten. Maar de bespreking vorderen ook steeds verder. Global Affinity wil graag een goed pakket bieden. Een snelheid van minimaal 1000 KB per seconde en 24 uur online kunnen zijn zijn de minimale eisen.De verwachting is dat het eind september zo ver zal zijn.
2.c. Mobiele telefoon. Na ADSL zal ook spoedig mobiele telefoon in het GA-pakket zitten. Global Affinity biedt dan een totaalpakket aan van hoge kwaliteit (minimaal 1000 KB per minuut-24 uur on line) tegen een concurrerende prijs.
2.d. KPN. De KPN vindt het niet zo leuk dat ze klanten verliest aan Global Affinity. Ze bellen soms op of klanten niet terug willen naar KPN met goedkope aanbiedingen. Ik zelf heb dat telefoontje een keer gehad. Ik heb geantwoord dat ik ging voor het goede doel en niet voor aanbiedingen en ik heb duidelijk gemaakt dat ik niet meer gebeld wilde worden. Tot nu toe is dat afdoende geweest. Het schijnt dat KPN ook belt met een aanbieding van gratis telefoneren en gratis ADSL. Bedenk dan wel dat het gratis telefoneren via internet gaat (VOIP). De ADSL is dan een minimale snelheid van 512 KB per minuut. Dat is te vergelijken met de snelheid van een ouderwetse modem..

3. Fuel Savers
Sinds kort via Global Affinity verkrijgbaar: tabletten die zorgen dat je tot 12 % zuiniger rijdt op je benzine of diesel. Verder houdt het de motor van je auto schoner en levert het 53 % minder uitlaatgassen op. De gemiddelde automobilist bespaart meer dan 300 euro per jaar op benzine! Verkrijgbaar in strips van 10 tabletten voor 10 euro.goed voor 10 x 30 liter brandstof.
Ik zelf heb alleen nog enthousiaste gebruikers. De pillen worden steeds vaker besteld.
Ik zou het ook maar eens proberen als ik u was. De fuel savers (benzinepillen) zijn uitgebreid getest en zijn volkomen veilig en zelfs goed voor uw motor.

4. Goede doelen.
Vergeet niet dat bij elk product of dienst die u bij Global Affinity afneemt gemiddeld 5 % of meer naar het goede doel van uw eigen keuze gaat!

Liefya
liefya@globalaffinity.net tel:020-3209139 06-45190309 www.liefya.nl

No comments: