Tuesday, August 07, 2007
Tupperware-party. Concept ook voor detox voetenbad
Om de 2,5 seconde gaat er ergens op de wereld een Tupperware-party van start. In Nederland zijn er ongeveer 60.000 per jaar. Het huiselijke promotiepraatje is duidelijk een businessmodel dat werkt. Er worden tegenwoordig door andere bedrijven ook andere artikelen volgens dit concept op de markt gebracht. Er worden party's gehouden voor sieraden, cosmetica en andere schoonheidssnufjes. Ook romantische en erotische verwenproducten voor vrouwen worden op thuisparty's beter verkocht dan in de sexshop.
Maar ook mannen zijn in voor huiskamerfeestjes. bijvoorbeeld voor hengelaars: dobbers,lijnen en hengels worden er besproken.
Hierdoor ben ik op het idee gekomen om ook de detox voetenbaden op huiskamerfeestjes te gaan promoten. Iedereen kan op zo'n feestje gratis een detox voetenbad proberen. Degene die het feestje organiseert kan op een flinke commissie per verkocht detox voetenbad rekenen. In september 2007 gaan we ermee beginnen.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment