THE SECRET

Friday, April 20, 2007

Vrienden vinden met netwerkmarketing

Soms verlies je een vriend met netwerkmarketing. Ik heb de ervaring dat het meestal uiteindelijk weer goed komt. Het is denk ik, vooral omdat je met netwerkmarkeitng verandert. Je vrienden moeten soms wennen aan die verandering in jou. En als ze merken dat je eigenlijk toch dezelfde bent als vroeger trekken ze weer bij. Vaak is het ook nodig om je als netwerkmarketeer sorry te zeggen. Want als beginneling maak je gewoon fouten, speciaal tegenover familie en vrienden.

Eerder heb ik verteld dat ik het leuk vind om nieuwe mensen te ontmoeten met netwerkmarketing. Je hebt contact met steeds meer mensen. Je leert wat mensen doen voor hun werk en je ziet hoe ze over van alles denken. Dat is een verrijking van je leven.

Een enkele keer is er een echte klik. Afgelopen week ben ik opgetrokken met een heel inspirerende vrouw. Ze was via google op mijn site gekomen en bestelde een detox voetenbad. Ik ben het naar haar toe gaan brengen om alles uit te leggen. Ze werd heel enthousiast en heeft al afspraken met tien mensen om een detox voetenbad bij haar te nemen. Verder hebben we plannetjes zitten maken om samen voetenbaden aan de man te gaan brengen. Allemaal heel leuk en we zaten in de flow, zoals dat tegenwoordig heet.

Als sponsor van vertegenwoordigers doe je samen leuke dingen met je mensen. Vaak is het met mensen die je al kent en is het sowieso gezellig. Als er dan af en toe iemand komt met wie je een nieuwe vriendschap op gaat bouwen, dan besef je dat netwerkmarketing heel wat meer is dan alleen een beetje extra geld proberen te verdienen.

No comments: