THE SECRET

Friday, February 15, 2008

Is jouw USP wel echt een USP?

Als je bij een netwerkmarketingbedrijf zit, weet je waarschijnlijk wel wat het USP, het Unique Selling Point van het bedrijf is. In je contacten vertel je dan ook netjes dat juist dat het unieke van jouw bedrijf of jouw product is. Maar helaas is het maar al te waar dat veel netwerkmarketing bedrijven op elkaar lijken en elkaar na-apen.

Ga eens voor jezelf na of dat wat jij over jouw bedrijf of product vertelt werkelijk uniek is. Vertellen vertegenwoordigers van andere bedrijven niet precies hetzelfde over hun bedrijf of product?

Als je klanten dat weten, moet jijzelf dat zeker ook weten, dus surf eens naar de USP's van andere bedrijven. Gewoon, via internet.

Als je dan ontdekt dat jij helemaal niet zo uniek bent met je bedrijf en/of product. doe er wat aan. denk zelf na warin jij het verschil zult kunnen maken. doe iets wat anderen niet doen. En laat dat weten. Succes!

No comments: